Regulamin

 

Sklep detaliczny

ul. Przestrzenna 13
70-800 Szczecin
tel. 91 461 39 92
fax. 91 461 37 41
e-mail: aura@aura.szczecin.pl

 

Oddział Kobylanka

ul. Szczecińska 30f
73-108 Kobylanka
tel. 91 57 91 900
fax. 91 57 91 919

 

Sklep internetowy

www.aura.szczecin.pl
tel. 91 57 91 911

Aura sp.j.

  

ul. Przestrzenna 13

  

70-800 Szczecin

  

NIP: 851-24-22-748

  

KRS: 0000281528


  • Informacje ogólne

    1. Na naszej stronie prezentujemy tylko część asortymentu producentów, których reprezentujemy na terenie Polski.

    2. Przeglądanie produktów oraz składanie zamówień jest możliwe bez konieczności logowania w serwisie. W przypadku złożenia zamówienia bez zakładania konta, proszę się upewnić, że w zamówieniu został podany pełny adres, imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz telefon (najlepiej komórkowy).

    3. Strona internetowa nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Nie mniej dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane ceny odzwierciedlały ich faktyczny poziom. W przypadku różnic ceny między tą prezentowaną na stronie, a rzeczywistą (jest wyższa), kontaktujemy się z Państwem, aby potwierdzić lub zmienić zamówienie.

  • Dostępność i czas realizacji

    1. Przy każdym produkcie podawana jest informacja odnośnie jego dostępności aktualizowana w odstępach 5-10 minutowych. Zamówienia są zazwyczaj realizowane (oddawane kurierowi do doręczenia) w ciągu jednego-dwóch dni roboczych. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 są realizowane dopiero od następnego dnia roboczego. Dane o naszym stanie magazynowym aktualizowane są w odstępach 5-10 minutowych, więc może się zdarzyć, że któryś produkt został już wyprzedany pomimo, że widnieje jako dostępny. W takiej sytuacji zawsze kontaktujemy się z Państwem i informujemy o przewidywanym terminie dostępności lub proponujemy podobny produkt.

  • Opóźnienia w realizacji

    1. Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej. Jednak, gdy paczka nie przychodzi, a nasz pracownik nie kontaktował się z Państwem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
      *po 4 dniach roboczych od dokonania przedpłaty (w przypadku przelewów pocztowych - 10 dni roboczych) z podaniem numeru zamówienia oraz daty wykonania przelewu
      *po 4 dniach roboczych od złożenia zamówienia za pobraniem
      Prosimy również o przekazywaniu na bieżąco (za pośrednictwem maila) wszelkich zastrzeżeń dotyczących sposobu doręczenia paczek przez kuriera. W informacji proszę podać nr zamówienia (faktury, paragonu lub listu przewozowego) oraz krótki opis zaistniałej sytuacji.

    2. Nie odpowiadamy za opóźnienia powstałe w skutek błędu klienta przy podawaniu adresu dostawy.

  • Rabaty i koszty przesyłki

    1. Jako rabat zapewniamy stały koszt wysyłki. Nie dotyczy przesyłek zawierających przedmioty o długości powyżej 160 cm, wadze przekraczającej 30 kg lub objętości większej niż 0,18 m3.

    2. Bez względu na ilość towaru lub dużą wagę Państwa zamówienia, koszty wysyłki krajowej są stałe i wynoszą 25.00 PLN. Rzeczywisty koszt transportu, jaki ponoszą Państwo przy dużych zamówieniach jest redukowany w postaci niższych cen na poszczególne produkty. Na fakturze (paragonie) wyszczególnione są niższe ceny poszczególnych produktów i faktyczne koszty transportu.

    3. W przypadku zamówień zawierających przedmioty dłuższe niż 160 cm, wadze przekraczającej 30 kg lub objętości większej niż 0,18 m3, koszty transportu naliczane są indywidualnie.

    4. Dodatkowe usługi (takie jak dostawa o wskazanej godzinie, dostawa w weekendy lub dni wolne od pracy, poranne dostawy) są dostępne tylko na niektórych obszarach dostawy i są dodatkowo wliczane w koszty wysyłki na życzenie klienta. Paczki są dostarczane w ciągu 1-2 dni roboczych od daty nadania przesyłki.

    5. W przypadku klientów hurtowych jak i paczek wysyłanych poza granicę Polski koszty transportu rozliczane są indywidualnie na podstawie gabarytów i wagi paczki.

  • Odbiór przesyłki

    1. Przy odbiorze przesyłki proszę sprawdzić przy kurierze, czy towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Koniecznie upewnić się, czy kwitowany jest odbiór odpowiedniej ilości paczek (w przypadku kilkupaczkowych zamówień). W razie stwierdzenia uszkodzeń lub rozbieżności ilości paczek należy sporządzić odpowiedni protokół, na podstawie którego można będzie dochodzić odszkodowania.

    2. Klienci nagminnie nie odbierający paczek pobraniowych zostają wpisani na listę klientów, dla których zamówienia realizowane są tylko i wyłącznie po przedpłacie na konto.
  • Płatności

    1. Istnieje możliwość wybrania czterech form płatności za zamówienie :

                   - Gotówka - dotyczy tylko odbioru osobistego
                   - Karty płatnicze - dotyczy tylko odbioru osobistego w Szczecinie na Przestrzennej 13
                   - Pobranie - Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki jest korzystniejsze ze względu na szybszy czas wysyłki zamówionego towaru. Dotyczy paczek, których wartość nie przekracza 5000 zł.
                   - Przedpłata na konto - W jej przypadku czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas oczekiwania na przelew. Jednocześnie prosimy o nieopłacanie zamówienia bez uprzedniego otrzymania mailowej informacji o rezerwacji produktów z kwotą do zapłacenia, numerem konta oraz tytułem przelewu. Wszelkie nadpłaty powstałe w wyniku opłacenia zamówienia bez otrzymania wyżej opisanego maila będą zwracane na konto po potrąceniu opłaty za wykonanie przelewu. Dla klientów zagranicznych jest to jedyna dostępna forma rozliczenia za zamówienie.

    1. Płatności za zamówienia zawierające węże, liny i łańcuchy są realizowane tylko w formie przedpłaty na konto.

    2. W przypadku płatności przelewem wpłat mogą Państwo dokonywać na :

    3. Bank: ING Bank Śląski S.A.
      Numer rachunku: 31 1050 1559 1000 0090 9001 1702

    Po zatwierdzeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas email z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Jednocześnie zobowiązują się Państwo do uregulowania należności za zamówiony towar.

     

  • Dokumenty sprzedaży

    1. Prosimy o zaznaczenie czy do przesyłki ma być dołączony paragon czy Faktura VAT. W przypadku wybrania Faktury VAT prosimy o podanie przy rejestracji numeru NIP oraz pełnej nazwy firmy.

    2. Dowód zakupu jest dołączany do każdej wysyłki i znajduje się w foliowej kopercie na paczce.

  • Zwrot towaru

    1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów", konsument (osoba fizyczna), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Zapisy ustawy wykluczają to prawo w przypadku osób prawnych. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.

  • Zasady zwrotu towaru

    1. Przed wysłaniem towaru klient jest zobowiązany skontaktować się z nami w celu zarejestrowania, przez naszego pracownika, faktu o nadaniu przesyłki zwrotnej i ustalenia sposobu zwrotu przesyłki oraz adresu na jaki ma ona zostać nadana. Paczki, które zostaną wysłane bez uzgodnień nie będą przyjmowane i wrócą do klienta, który będzie musiał zapłacić przewoźnikowi za transport. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały lub kserokopie wszystkich dokumentów, z którymi towar został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia. Po otrzymaniu towaru wystawiany jest dokument korygujący sprzedaż, który wysyłamy pocztą elektroniczną do Klienta w celu akceptacji i potwierdzenia przez Klienta chęci dokonania zwrotu. Zwrot powstałej różnicy jest dokonywany na wskazane przez Klienta konto. W przypadku, gdy Klient nie przekaże numeru konta do zwrotu, różnica (pomniejszona o koszty z doliczonym podatkiem vat) zostanie zwrócona w postaci przekazu pieniężnego za pośrednictwem Poczty Polskiej.

    2. W celu dokonania zwrotu prosimy wypełnić formularz zwrotu.

    3. W przypadku odstąpienia od umowy konsument – klient dokonuje zwrotu towaru na własny koszt i ryzyko.

    4. W przypadku zwrotu towaru w związku z odstąpieniem od umowy, konsument – klient nie jest uprawniony do żądania zwrotu poniesionych kosztów przesyłki towaru w związku z zakupem i w związku ze zwrotem towaru do sprzedawcy.

    5. Nie przyjmujemy zwrotów asortymentu docinanego na zamówienie klienta. Dotyczy to lin, łańcuchów oraz węży.
  • Reklamacje

    1. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, klient powinien się z nami skontaktować (najlepiej drogą mailową na adres aura@aura.szczecin.pl) podając numer zamówienia, towar reklamowany oraz przyczynę reklamacji w celu ustalenia sposobu jej załatwienia. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji koszty transportu oraz przeglądu/serwisu towaru pokrywa klient. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania towaru, elementy ulegające normalnie zużyciu w wyniku eksploatacji (np. baterie). Nie przyjmujemy nieuzgodnionych przesyłek. Nie zwracamy kosztów przesyłki paczek reklamacyjnych.
      Formularz reklamacyjny

  • Dane osobowe

    1. Powierzone przez Państwa dane przekazywane są firmie kurierskiej w zakresie niezbędnym do dostarczenia przesyłki (adres wysyłkowy, telefon kontaktowy, imię i nazwisko osoby zamawiającej). Nie udostępniamy Państwa danych żadnym innym podmiotom. Nie rozsyłamy również korespondencji reklamowej.

UWAGA
Sprzęt znajdujący się w naszej ofercie jest przeznaczony tylko i wyłącznie do zastosowań żeglarskich. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za szkody wynikłe z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem. Nie uwzględniamy również reklamacji towaru w ten sposób uszkodzonego.