ŚRUBA U 150-300HP, 14 1/2 X 19 - BSK U150-14X19 - auramarine.pl
search
  • ŚRUBA U 150-300HP, 14 1/2 X 19 - BSK U150-14X19 - auramarine.pl
  • ŚRUBA U 150-300HP, 14 1/2 X 19 - BSK U150-14X19 - auramarine.pl
  • ŚRUBA U 150-300HP, 14 1/2 X 19 - BSK U150-14X19 - auramarine.pl

ŚRUBA U 150-300HP, 14 1/2 X 19

Uniwersalna śruba o średnicy 14 1/2 cala oraz skoku 19 cali, przeznaczona do silników Honda o zakresie mocy 135-225, Mercury, Mariner o zakresie mocy 90-275, Yamaha o zakresie mocy 150-300.

Aktualna cena 496,00 zł
Brutto

( 403.25 netto )

BSK U150-14X19
29 szt.
Ilość
Dostępność wg. Lokalizacji Ilość Możliwa wysyłka za
Magazyn 29 1 dzień
Szczecin 0 3 dni
Odbiór osobisty w zależności od dostępności w danym magazynie.

Dobór piast do śrub uniwersalnych BSK U135, U150, 4U135, 4U150

W zestawie brak piasty, którą należy dopasować pod konkretnego producenta silnika według poniższej listy :

Producent i model silnika Zakres mocy silników (jednostka HP) Ilość wypustów na wale napędowym Model piasty

Evinrude, Johnson, O.M.C.

2 suw silniki zaburtowe:
- 90 HP 1995 i nowsze
- 90 HP (E-Tec extra long) 2004 i nowsze
- 100 HP (commercial) 1984 i nowsze
- 115 HP 1995 i nowsze
- 120-140 HP 1985
- 130 HP 1995 i nowsze
- 140 HP (25") 1989-1994
- 150 HP (commercial) 1993 i nowsze
- 150 HP 1978 i nowsze
- 155 HP (commercial) 1978 i nowsze
- 175 HP 1977 i nowsze
- 185 HP 1984-1985
- 200 HP 1976 i nowsze
- 225 HP 1986 i nowsze
- 235 HP 1978-1985
- 250 HP 1991 i nowsze
- 275 HP 1986-1988
- 300 HP 1986-1995
- 2.6 L 1984-1985
- 3.6 L 1986-1987

Silnik stacjonarny : Model 800, Cobra, & King Cobra :
- 3.0 L - 8.2 L


* Nie pasuje do modeli SX Drives z lat 1990-1993
- Cobra 5.8 L 1990-1993
- Sea Drive 2.0 - 4.0 L wszystkie lata


* Nie pasuje do śrub U150 16 X 13 oraz używających piast Evinrude klasy E ze względu na zbyt dużą średnicę śruby


* O.M.C. – Dla modeli wcześniejszych niż 1990 wymagana jest podkładka oporowa stosowana w silnikach Mercruiser Alpha One.


* Śruby U150 16 X 13 i U150 16 X 16 dla silników O.M.C. wykorzystujących piasty klasy E są zbyt duże.

90 – 300 15 BH-JE

Honda

- BF 135 - BF 150 2004 i nowsze
- BF 200 - BF 225 (4-suw) 2002 i nowsze

135 – 225 15 BH-HE

Mariner, Mercury, Mercruiser

- 90 - 115 HP Command Thrust 2014 i nowsze
- 135 HP 1987 i nowsze
- 150 HP 1978 i nowsze
- 175 - 225 HP 1978 i nowsze
- 250 HP 1994 i nowsze
- 275 HP 1990 - 1994

Mercruiser

- Pasuje do Mercruiser (silnik stacjonarny)
Alpha One (silnik stacjonarny)
Bravo One (silnik stacjonarny)

90 – 275
oraz
Przekładnia 4 3/4 cala
15 BH-MD
BH-ME

Suzuki

- DF150 (4 suw) 2006 i nowsze
- DF150TG 2014 i nowsze
- DF175 (4 suw) 2006 i nowsze
- DF175TG 2014 i nowsze
- DF200*  (4 suw) 2004 i nowsze
- DF200A*  (4 suw) 2015 i nowsze
- DF200AP*  (4 suw) 2015 i nowsze
- DF225*  (4 suw) 2004 i nowsze
- DF250*  (4 suw) 2004 i nowsze
- DF250AP*  (4 suw) 2014 i nowsze
- DF300*  (4 suw) 2007 i nowsze
- DF300AP*  (4 suw) 2014 i nowsze

- DT150 1986-2003
- DT175 1987-1992
- DT200 1986-2000
- DT225 1986-2003

* Dla silników od DF200 do DF300 oryginalne śruby mają większe średnice i skoki (16 cali średnicy i skoki powyżej 20)

150 - 300 15 BH-SE

Volvo Penta SX

- 3.0L 1994 i nowsze
- 4.3L 1994 i nowsze
- 5.0L 1994 i nowsze
- 5.7L 1994 i nowsze
- 5.8L 1994-1997
- 7.4L 1997 i nowsze
- 8.2L 1997
* Do modelu SX Drive nie pasują śruby U150 16 x 13 ze względu na zbyt dużą średnicę.

SX Drive 19 BH-SX

Yamaha

- 150 HP 1986 i nowsze
- 150 HP (4 suw) 2004 i nowsze
- 175 HP 1984 i nowsze
- 200 HP 1984 i nowsze
- 200 HP (VMAX) 2001
- 220 HP (Special) 1984-1985
- 225 HP (Excel) 1987-1988
- 225 HP 1986 i nowsze
- 250 HP 1990 i nowsze
- 250 HP (VMAX) 2001
- F200 HP (4 suw) 2002 i nowsze
- F225 HP (4 suw) 2002 i nowsze
- 300 HP 2003 i nowsze
- 300 HP HPDI 2004 i nowsze

150 – 300 15 BH-YE

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również

Produkty w tej kategorii (16):