UWAGA !
Przed instalacją pompy zalecamy zapoznanie się z możliwymi sposobami podłączenia przewodów pompy. Ich niewłaściwe podłączenie może doprowadzić do uszkodzenia czujnika w pompie, a tym samym pompa będzie pracować jedynie w trybie manualnym.
Istnieją trzy możliwości podłączenia pompy:
1. Tryb manualny.
Wykorzystujemy jedynie przewody w kolorze czarnym (-) oraz brązowym (+) do którego podłączamy :
- przełącznik dwu pozycyjny ON/OFF
- bezpiecznik.
2. Tryb manualny + zewnętrzny czujnik
Podobnie jak w przypadku trybu manualnego wykorzystujemy przewody czarny (-) oraz brązowy (+), do którego podłączamy:
- zewnętrzny czujnik - może być to zarówno czujnik pływakowy, jak i elektroniczny
- przełącznik dwu pozycyjny ON/OFF lub trzy pozycyjny ON/OFF/ON (kolejno : Włącz pompę / wyłącz pompę / włącz obsługę sensora)
- bezpiecznik
3. Tryb automatyczny
Wykorzystujemy wszystkie trzy przewody pamiętając o odpowiednim podłączeniu każdego. Czarny (-), brązowy oraz biały (+) podłączamy kolejno :
- przełącznik 3 pozycyjny ON/OFF/ON (manual / wyłącz / automat) - do pozycji ON manual podłączamy przewód biały, a do pozycji ON automat podłączamy przewód brązowy
- bezpiecznik
Powiedz coś....
Nic nie znaleziono. Proszę powtórzyć.
Nie obsługiwana przeglądarka. Przepraszamy
0
Koszyk
0,00 zł
Brak produktów w koszyku
Twoje konto
Zaloguj się
Zaloguj się
Zaloguj się lub utwórz konto klienta.
Zarejestruj się
Kategorie produktów
- ! Końcówki serii
- Bezpieczeństwo na jachcie
-
Chemia jachtowa
- Cumowanie
- Elektronika i nawigacja
-
Instalacje elektryczne
- Instalacje gazowe
-
Instalacje paliwowe
-
Instalacje wodno-sanitarne
- Komfort na jachcie
- Kotwiczenie
-
Luki i okna jachtowe
-
Okucia i inny osprzęt
-
Osprzęt pokładowy
- Oświetlenie
- Stery strumieniowe
- Systemy napędowe mechaniczne
-
Systemy sterowania
- Upominki żeglarskie
- Wentylacja
- Wirniki
- + Więcej kategorii- Zamknij