W zestawie brak piasty, którą należy dopasować pod konkretnego producenta silnika według poniższej listy :
Producent i model silnika |
Zakres mocy silników (jednostka HP) |
Ilość wypustów na wale napędowym |
Model piasty |
Evinrude, Johnson, O.M.C.
2 suw silniki zaburtowe: - 90 HP 1995 i nowsze - 90 HP (E-Tec extra long) 2004 i nowsze - 100 HP (commercial) 1984 i nowsze - 115 HP 1995 i nowsze - 120-140 HP 1985 - 130 HP 1995 i nowsze - 140 HP (25") 1989-1994 - 150 HP (commercial) 1993 i nowsze - 150 HP 1978 i nowsze - 155 HP (commercial) 1978 i nowsze - 175 HP 1977 i nowsze - 185 HP 1984-1985 - 200 HP 1976 i nowsze - 225 HP 1986 i nowsze - 235 HP 1978-1985 - 250 HP 1991 i nowsze - 275 HP 1986-1988 - 300 HP 1986-1995 - 2.6 L 1984-1985 - 3.6 L 1986-1987
Silnik stacjonarny : Model 800, Cobra, & King Cobra : - 3.0 L - 8.2 L
* Nie pasuje do modeli SX Drives z lat 1990-1993 - Cobra 5.8 L 1990-1993 - Sea Drive 2.0 - 4.0 L wszystkie lata
* Nie pasuje do śrub U150 16 X 13 oraz używających piast Evinrude klasy E ze względu na zbyt dużą średnicę śruby
* O.M.C. – Dla modeli wcześniejszych niż 1990 wymagana jest podkładka oporowa stosowana w silnikach Mercruiser Alpha One.
* Śruby U150 16 X 13 i U150 16 X 16 dla silników O.M.C. wykorzystujących piasty klasy E są zbyt duże.
|
90 – 300 |
15 |
BH-JE |
|
|
|
|
Honda
- BF 135 - BF 150 2004 i nowsze - BF 200 - BF 225 (4-suw) 2002 i nowsze
|
135 – 225 |
15 |
BH-HE |
|
|
|
|
Mariner, Mercury, Mercruiser
- 90 - 115 HP Command Thrust 2014 i nowsze - 135 HP 1987 i nowsze - 150 HP 1978 i nowsze - 175 - 225 HP 1978 i nowsze - 250 HP 1994 i nowsze - 275 HP 1990 - 1994
Mercruiser
- Pasuje do Mercruiser (silnik stacjonarny) Alpha One (silnik stacjonarny) Bravo One (silnik stacjonarny)
|
90 – 275 oraz Przekładnia 4 3/4 cala |
15 |
BH-MD BH-ME |
|
|
|
|
Suzuki
- DF150 (4 suw) 2006 i nowsze - DF150TG 2014 i nowsze - DF175 (4 suw) 2006 i nowsze - DF175TG 2014 i nowsze - DF200* (4 suw) 2004 i nowsze - DF200A* (4 suw) 2015 i nowsze - DF200AP* (4 suw) 2015 i nowsze - DF225* (4 suw) 2004 i nowsze - DF250* (4 suw) 2004 i nowsze - DF250AP* (4 suw) 2014 i nowsze - DF300* (4 suw) 2007 i nowsze - DF300AP* (4 suw) 2014 i nowsze
- DT150 1986-2003 - DT175 1987-1992 - DT200 1986-2000 - DT225 1986-2003
* Dla silników od DF200 do DF300 oryginalne śruby mają większe średnice i skoki (16 cali średnicy i skoki powyżej 20)
|
150 - 300 |
15 |
BH-SE |
Volvo Penta SX
- 3.0L 1994 i nowsze - 4.3L 1994 i nowsze - 5.0L 1994 i nowsze - 5.7L 1994 i nowsze - 5.8L 1994-1997 - 7.4L 1997 i nowsze - 8.2L 1997 * Do modelu SX Drive nie pasują śruby U150 16 x 13 ze względu na zbyt dużą średnicę.
|
SX Drive |
19 |
BH-SX |
|
|
|
|
Yamaha
- 150 HP 1986 i nowsze - 150 HP (4 suw) 2004 i nowsze - 175 HP 1984 i nowsze - 200 HP 1984 i nowsze - 200 HP (VMAX) 2001 - 220 HP (Special) 1984-1985 - 225 HP (Excel) 1987-1988 - 225 HP 1986 i nowsze - 250 HP 1990 i nowsze - 250 HP (VMAX) 2001 - F200 HP (4 suw) 2002 i nowsze - F225 HP (4 suw) 2002 i nowsze - 300 HP 2003 i nowsze - 300 HP HPDI 2004 i nowsze
|
150 – 300 |
15 |
BH-YE |