W przypadku stwierdzonych niezgodności w zamówieniu prosimy o kontakt z nami (w zależności od formy składanego zamówienia): 
- zamówienia mailowe - kontakt telefoniczny 915791900, 915791906, mailowy pod adresem aura@auramarine.pl
- zamówienia ze sklepu internetowego - kontakt telefoniczny 915791911, 915791914, mailowy pod adresem zakupy@auramarine.pl



REKLAMACJE

W celu maksymalnego przyspieszenia procesu reklamacji prosimy o wykonanie wszystkich punktów z poniższej listy jeszcze przed odesłaniem reklamowanego towaru.


Odbiór paczki od kuriera

1. Odbierając paczkę należy sprawdzić jej stan i zawartości w obecności kuriera. Lub gdy jest to nie możliwe najpóźniej w przeciągu kolejnego dnia roboczego. 

2. W momencie stwierdzenia niezgodności prosimy o przygotowanie dokumentacji zdjęciowej, która będzie zawierać zdjęcia wszystkich kolejnych warstw opakowania oraz zdjęcia uszkodzonego towaru. 

3. Prosimy o kontakt mailowy w zależności od sposobu złożonego zamówienia. Mail powinien zawierać powyższe zdjęcia wraz z krótkim opisem, co zostało uszkodzone. 

4. Po zapoznaniu się z Państwa mailem przekażemy dalsze instrukcje odnośnie postępowania z uszkodzonym towarem w zależności od opisanej usterki.


Reklamacja towaru
 
1. Prosimy o kontakt mailowy na adres aura@auramarine.pl (dla zamówień złożonych drogą mailową) lub zakupy@auramarine.pl (dla zakupów złożonych poprzez sklep internetowy) ze zdjęciami uszkodzeń oraz opisem usterki. Zgłoszenie takie powinno zawierać także podstawowe informacje odnośnie zamówienia. Tzn 
- sposób jego złożenia (mailowo lub poprzez sklep internetowy)
- numer dokumentu sprzedaży (faktury lub paragonu - znajduje się on w prawym dolnym rogu i rozpoczyna się od PA/00)
- kiedy odkryto uszkodzenie / usterkę oraz opis występującego problemu

2. Następnie prosimy o nadanie** paczki* na adres :
Aura sp.k. - Magazyn
ul. Szczecińska 30F
73-108 Kobylanka
z dopiskiem "Reklamacja"

Wraz z dołączonym formularzem reklamacji (Pobierz formularz reklamacji).


Mogą Państwo także skorzystać z opcji zlecenia odbioru paczki od Państwa lub dostarczeniu jej do paczkomatu lub innego wybranego punktu odbioru. W tym celu prosimy o przewinięcie strony na sam dół do przycisku "Nadaj przesyłkę zwrotną". 

3. Po otrzymaniu przez nas paczki w przeciągu 14 dni otrzymają Państwo od nas informację zwrotną na podane w formularzu dane kontaktowe. 




ZWROTY

Zwroty przyjmujemy w ustawowym terminie do 14 dni od daty dostarczenia zamówienia. Dotyczy to wszystkich zamówień realizowanych za pośrednictwem sklepu internetowego.
W celu dokonania zwrotu prosimy o pobranie formularza zwrotu, wypełnienie go oraz dołączenie do paczki. 
Następnie prosimy o nadanie** paczki* na adres :
Aura sp.k. - Magazyn
ul. Szczecińska 30F
73-108 Kobylanka
z dopiskiem "Zwrot"

Wraz z dołączonym formularzem zwrotu (Pobierz formularz zwrotu).

Brak formularza będzie skutkował opóźnieniem w procesie zwrotu środków na Państwa konto. 




* UWAGA - Nie odpowiadamy za dodatkowe uszkodzenia powstałe w skutek niewłaściwego zabezpieczenia reklamowanego towaru w transporcie. 
** UWAGA - Paczki nadane na adres w Szczecinie będą powodowały tygodniowe opóźnienia przy realizacji zgłoszeń.