Regulamin

sklepu internetowego firmy AURA - GIERS SP.K.

Logo Aura sp.k.
Magazyn wysyłkowy
ul. Szczecińska 30f
73-108 Kobylanka
tel. 91 57 91 900
tel. 91 57 91 906
e-mail: aura@auramarine.pl
Sklep żeglarski
ul. Przestrzenna 13
70-800 Szczecin
tel. 91 461 39 92
e-mail: sklep@auramarine.pl
Sklep internetowy
www.auramarine.pl
tel. 91 57 91 911
tel. 91 57 91 914
e-mail: zakupy@auramarine.pl





Aura - Giers spółka komandytowa ul. Szczecińska 30F, 73-108 Kobylanka, KRS 0000973711, NIP 8542439050, Regon 522113438
Wpis do KRS - Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

 

  • § I. Informacje ogólne

    1. Na naszej stronie prezentujemy tylko część asortymentu producentów, których reprezentujemy na terenie Polski.

    2. Przeglądanie produktów jest możliwe bez konieczności logowania w serwisie. W przypadku chęci złożenia zamówienia wymagane jest założenie konta. Proszę się upewnić, że w zamówieniu został podany pełny adres, imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz telefon (najlepiej komórkowy).

    3. Strona internetowa nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Nie mniej dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane ceny odzwierciedlały ich faktyczny poziom. W przypadku różnic ceny między tą prezentowaną na stronie, a rzeczywistą (jest wyższa), kontaktujemy się z Państwem, aby potwierdzić lub zmienić zamówienie.

       

  • § II. Dostępność i czas realizacji

    1. Przy każdym produkcie podawana jest informacja odnośnie jego dostępności aktualizowana w odstępach 5-10 minutowych. Zamówienia są zazwyczaj realizowane (oddawane kurierowi do doręczenia) w ciągu jednego-dwóch dni roboczych. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 są realizowane dopiero od następnego dnia roboczego. Dane o naszym stanie magazynowym aktualizowane są w odstępach 5-10 minutowych, więc może się zdarzyć, że któryś produkt został już wyprzedany pomimo, że widnieje jako dostępny. W takiej sytuacji zawsze kontaktujemy się z Państwem i informujemy o przewidywanym terminie dostępności lub proponujemy podobny produkt.

       

  • § III. Opóźnienia w realizacji i czas realizacji zamówień

    1. Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej. Jednak, gdy paczka nie przychodzi, a nasz pracownik nie kontaktował się z Państwem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
      *po 4 dniach roboczych od dokonania przedpłaty (w przypadku przelewów pocztowych - 10 dni roboczych) z podaniem numeru zamówienia oraz daty wykonania przelewu
      *po 4 dniach roboczych od złożenia zamówienia za pobraniem
      Prosimy również o przekazywaniu na bieżąco (za pośrednictwem maila) wszelkich zastrzeżeń dotyczących sposobu doręczenia paczek przez kuriera. W informacji proszę podać nr zamówienia (faktury, paragonu lub listu przewozowego) oraz krótki opis zaistniałej sytuacji.

    2. Nie odpowiadamy za opóźnienia powstałe w skutek błędu Klienta przy podawaniu adresu dostawy.

    3. W przypadku wyboru przez Państwa sposobu płatności przelewem, płatnościami elektronicznymi lub kartą płatniczą czas realizacji liczony jest od dnia uznania na naszym rachunku bankowym.

    4. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania na rachunku bankowego Sprzedawcy.

  • § IV. Rabaty i koszty przesyłki

    1. Jako rabat zapewniamy stały koszt wysyłki. Nie dotyczy przesyłek zawierających przedmioty o długości powyżej 200 cm oraz takich gdzie drugi bok ma więcej niż 76 cm. Wadze przekraczającej 30 kg lub gdy długość + obwód przekracza 300 cm.

    2. W przypadku zamówień zawierających przedmioty dłuższe niż 122 cm, wadze przekraczającej 30 kg lub gdy długość + obwód przekracza 300 cm, koszty transportu naliczane są indywidualnie.

    3. Dodatkowe usługi (takie jak dostawa o wskazanej godzinie, dostawa w weekendy lub dni wolne od pracy, poranne dostawy) są dostępne tylko na niektórych obszarach dostawy i są dodatkowo wliczane w koszty wysyłki na życzenie Klienta. Paczki są dostarczane na terenie Polski w ciągu 1-2 dni roboczych od daty nadania przesyłki. A poza granicami Polski w zależności od możliwości konkretnego przewoźnika.

    4. W przypadku Klientów hurtowych jak i paczek wysyłanych poza granicę Polski koszty transportu rozliczane są indywidualnie na podstawie gabarytów i wagi paczki.

    5. Koszt transportu wyliczany jest na podstawie wagi rzeczywistej oraz wagi gabarytowej (liczonej według wzoru : długość x szerokość x wysokość / 4000). Do wyceny zawsze brana jest pod uwagę waga większa.

  • § V. Odbiór zamówienia

    1. Przy odbiorze przesyłki proszę sprawdzić przy kurierze, czy towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Koniecznie upewnić się, czy kwitowany jest odbiór odpowiedniej ilości paczek (w przypadku kilku paczkowych zamówień). W razie stwierdzenia uszkodzeń lub rozbieżności ilości paczek należy sporządzić odpowiedni protokół, na podstawie którego można będzie dochodzić odszkodowania.

    2. Klienci nagminnie nie odbierający paczek pobraniowych zostają wpisani na listę Klientów, dla których zamówienia realizowane są tylko i wyłącznie po przedpłacie na konto.
    3. Odbiory osobiste na materiały cięte realizujemy tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Nie dotyczy Klientów mających odroczone terminy płatności.

  • § VI. Płatności

    1. Istnieje możliwość wybrania czterech form płatności za zamówienie :

    - Gotówka - dotyczy tylko odbioru osobistego
    - Karty płatnicze - dotyczy tylko odbioru osobistego oraz płatności elektronicznych za pośrednictwem systemu Autopay S.A.. Obsługiwane są karty : Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
    - Pobranie - Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki jest korzystniejsze ze względu na szybszy czas wysyłki zamówionego towaru. Opcja ta dotyczy paczek, których wartość nie przekracza 10 000 zł. Wysyłki zagraniczne oraz krajowe paletowe i zagraniczne paletowe nie mają możliwości opłacenia zamówienia w formie pobrania.
    - Przedpłata na konto - W jej przypadku czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas oczekiwania na przelew. Jednocześnie prosimy o nieopłacanie zamówienia bez uprzedniego otrzymania mailowej informacji o rezerwacji produktów z kwotą do zapłacenia, numerem konta oraz tytułem przelewu. Wszelkie nadpłaty powstałe w wyniku opłacenia zamówienia bez otrzymania wyżej opisanego maila będą zwracane na konto po potrąceniu opłaty za wykonanie przelewu. Dla Klientów zagranicznych jest to jedyna dostępna forma rozliczenia za zamówienie.

  • - Płatności Autopay - BLIK, karty płatnicze, przelewy elektroniczne - realizowane są poprzez zewnętrzny system płatności, obsługiwany przez firmę Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie.
    1. Zamówienia zawierające węże, liny, uszczelki, siatki, taśmy oraz łańcuchy są realizowane tylko po wcześniejszym opłaceniu całego zamówienia.

    2. W przypadku płatności przelewem wpłat mogą Państwo dokonywać na :

    • Waluta PLN - Bank: ING Bank Śląski S.A.
      Numer rachunku: 31 1050 1559 1000 0090 9001 1702
    • Waluta EUR - BANK: ING Bank Śląski S.A
      IBAN: PL54 1050 1559 1000 0024 1276 8356
      SWIFT CODE: INGBPLPW

    Po zatwierdzeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Jednocześnie zobowiązują się Państwo do uregulowania należności za zamówiony towar.

     

  • § VII. Dokumenty sprzedaży

    1. Prosimy o zaznaczenie czy do przesyłki ma być dołączony paragon czy Faktura VAT. W przypadku wybrania Faktury VAT prosimy o podanie przy rejestracji numeru NIP oraz pełnej nazwy firmy.

    2. Dowód zakupu jest dołączany do każdej wysyłki i znajduje się w foliowej kopercie na paczce pod listem przewozowym.

       

  • § VIII. Zwrot towaru

    1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), konsument (osoba fizyczna), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Zapisy ustawy wykluczają to prawo w przypadku osób prawnych. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.

    2. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej użytej do opłacenia zamówienia.

      Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

  • § IX. Zasady zwrotu towaru

    1. Przed wysłaniem towaru Klient jest zobowiązany skontaktować się z nami w celu zarejestrowania, przez naszego pracownika, faktu o nadaniu przesyłki zwrotnej i ustalenia sposobu zwrotu przesyłki oraz adresu na jaki ma ona zostać nadana. Paczki, które zostaną wysłane bez uzgodnień nie będą przyjmowane i wrócą do Klienta, który będzie musiał zapłacić przewoźnikowi za transport. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały lub kserokopie wszystkich dokumentów, z którymi towar został dostarczony do Klienta oraz oświadczenie Klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia. Po otrzymaniu towaru wystawiany jest dokument korygujący sprzedaż, który wysyłamy pocztą elektroniczną do Klienta w celu akceptacji i potwierdzenia przez Klienta chęci dokonania zwrotu. Zwrot powstałej różnicy jest dokonywany na wskazane przez Klienta konto. W przypadku, gdy Klient nie przekaże numeru konta do zwrotu, różnica (pomniejszona o koszty z doliczonym podatkiem VAT) zostanie zwrócona w postaci przekazu pieniężnego za pośrednictwem Poczty Polskiej.

    2. W celu dokonania zwrotu prosimy wypełnić formularz zwrotu.

    3. W przypadku odstąpienia od umowy konsument – Klient dokonuje zwrotu towaru na własny koszt i ryzyko.

    4. W przypadku zwrotu towaru w związku z odstąpieniem od umowy, konsument – Klient nie jest uprawniony do żądania zwrotu poniesionych kosztów przesyłki towaru w związku z zakupem i w związku ze zwrotem towaru do sprzedawcy.

    5. Nie przyjmujemy zwrotów asortymentu docinanego na zamówienie Klienta. Dotyczy to lin, łańcuchów, siatek oraz węży.
    6. Przed dokonaniem zwrotu Klient jest zobowiązany do powiadomienia nas o chęci dokonania zwrotu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówienia. Oraz kolejnych 14 dni kalendarzowych na dostarczenie zwrotu.

       

  • § X. Gwarancja i serwis

  • Cały asortyment dostępny w sklepie auramarine.pl objęty jest gwarancją producenta danego asortymentu.
  • W przypadku reklamacji, prosimy o dokładne sprawdzenie, czy przyczyną wadliwego działania nie jest inny czynnik, taki jak np. uszkodzona instalacja elektryczna, zabrudzenia, osady z kamienia, zużycie części eksploatacyjnych itp.

    Do odsyłanego towaru należy dołączyć informację zawierającą opis usterki.

    Sprzęt, który do nas trafi, a nie obejmuje go gwarancja lub rękojmia zostanie odesłany na Państwa koszt.

    Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w skutek niewłaściwego użytkowania, zużycia części lub płynów eksploatacyjnych.

     

  • § XI. Reklamacje

    W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, Klient powinien się z nami skontaktować (najlepiej drogą mailową na adres aura@auramarine.pl) podając numer zamówienia, towar reklamowany oraz przyczynę reklamacji w celu ustalenia sposobu jej załatwienia. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji koszty transportu oraz przeglądu/serwisu towaru pokrywa Klient. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania towaru, elementy ulegające normalnie zużyciu w wyniku eksploatacji (np. baterie). Nie przyjmujemy nieuzgodnionych przesyłek, a w szczególności przesyłek pobraniowych. Nie zwracamy kosztów przesyłki paczek reklamacyjnych.

  • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym towarem zobowiązujemy się do jak najszybszego usunięcia usterki w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni. Czas ten liczony jest od momentu otrzymania przez nas paczki wraz z niezbędnymi dokumentami (kopia dowodu zakupu oraz opis usterki lub też wypełniony formularz reklamacyjny).

     

  • § XII. Dane osobowe

    Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, iż:
    •    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AURA - Giers Sp. K. z siedzibą w Kobylance, ul. Szczecińska 30F, 73-108 Kobylanka zwana dalej Spółką,
    •    Pani/Pana dane osobowe przekazywane są firmie kurierskiej w zakresie niezbędnym do dostarczenia przesyłki (adres wysyłkowy, telefon kontaktowy, imię i nazwisko osoby zamawiającej) oraz jeśli wybrano opcję płatności Autopay - dane osobowe przekazywane zostaną do Autopay S.A. w zakresie niezbędnym do realizacji "szybkich płatności". Nie będą one udostępniane innym odbiorcom,
    •    posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pani / Pan prawo do przenoszenia danych, jak również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    •    podanie firmie AURA - Giers Sp. K. danych osobowych jest dobrowolne.


W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu Cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

 

UWAGA
Sprzęt znajdujący się w naszej ofercie jest przeznaczony tylko i wyłącznie do zastosowań żeglarskich. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za szkody wynikłe z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem. Nie uwzględniamy również reklamacji towaru w ten sposób uszkodzonego.