• Obecnie brak w magazynie
PRZEWÓD STERÓW GEN. 2 - Y LOOM - PODWÓJNE STEROWANIE - LEW 589800 - auramarine.pl
search
  • PRZEWÓD STERÓW GEN. 2 - Y LOOM - PODWÓJNE STEROWANIE - LEW 589800 - auramarine.pl
  • PRZEWÓD STERÓW GEN. 2 - Y LOOM - PODWÓJNE STEROWANIE - LEW 589800 - auramarine.pl
  • PRZEWÓD STERÓW GEN. 2 - Y LOOM - PODWÓJNE STEROWANIE - LEW 589800 - auramarine.pl

PRZEWÓD STERÓW GEN. 2 - Y LOOM - PODWÓJNE STEROWANIE

Przewód, rozgałęźnik typu Y do podłączenia dwóch kontrolerów z blueboxem steru strumieniowego drugiej genreacji.
Aktualna cena 87,00 zł
Brutto

( 70.73 netto )

LEW 589800
Aktualnie brak na magazynie
Ilość
Dostępność wg. Lokalizacji Ilość Możliwa wysyłka za
Magazyn 0 1 dzień
Szczecin 0 3 dni
Odbiór osobisty w zależności od dostępności w danym magazynie.

Nowe funkcje sterów strumieniowych Lewmar drugiej generacji

Dotyczy nowych paneli i joysticków sterów - LEW 589223, LEW 589268, LEW 589222, LEW 589267

Przy wprowadzeniu drugiej, ulepszonej generacji sterów strumieniowych zmianie uległy również dotychczasowe sterowniki. Zapewniają one jeszcze lepszą ergonomię oraz doskonałą kontrolę, zarówno w instalacjach z jednym jak i dwoma sterami strumieniowymi. Sterowniki można podłączyć bezpośrednio do wszystkich sterów strumieniowych Lewmar drugiej generacji, wyposażonych w tzw. „blue box”. W przypadku posiadania steru poprzedniej generacji wyposażonych w „black box” (czarna skrzynka, zamontowana na obudowie silnika), należy zastosować przewód umożliwiający podłączenie do poprzedniego okablowania. (LEW 589842)

Montaż kontrolerów jest prosty. Nie wymaga konieczności dostępu z tyłu. Każdy panel wyposażony jest w zatrzaskiwaną ramkę, która ukrywa śruby montażowe. W przypadku wymiany panelu dotykowego poprzedniej generacji, panelu joysticka lub podwójnego panelu joysticka, istniejący otwór montażowy i pozycje śrub pozostaje bez zmian.

Panele drugiej generacji posiadają wielofunkcyjny, diagnostyczny wskaźnik LED.



Funkcje bezpieczeństwa:

  • - Jeżeli ster strumieniowy działa stale w jednym kierunku przez ponad 3 minuty, system przejdzie w tryb awaryjny. Po przejściu w ten tryb dioda LED zmieni kolor na CZERWONY.
  • - Jeśli system odbiera sygnał PORT / STBD podczas włączania systemu, system poinformuje o błędzie.
    W trybie awaryjnym dioda LED panelu sterowania zmieni kolor na CZERWONY. Zapobiega to niezamierzonej aktywacji steru podczas rozruchu z powodu błędu okablowania lub przypadkowego uruchomienia drugiego joysticka.
  • - Jeśli jednocześnie odbierane będą sygnały PORT i STBD, system wyłączy się.
  • - System wyłączy się automatycznie po 15 minutach bezczynności dla sterów tunelowych i po 5 minut w przypadku sterów opuszczanych.
  • - W przypadku natychmiastowej zmiany ciągu z PORT na STBD i odwrotnie, nastąpi krótkie opóźnienie, aby na to pozwolić. Śruba zatrzyma się przed przyspieszeniem w przeciwnym kierunku.
  • - Silnik steru strumieniowego jest wyposażony w wyłącznik termiczny, który zapobiega uruchomieniu steru strumieniowego w przypadku przegrzania silnika. Gdy temperatura silnika jest zbyt wysoka, system przestanie działać, a dioda LED panelu zacznie MIGAĆ NA CZERWONO. Gdy silnik powróci do bezpiecznej temperatury, dioda LED zmieni kolor na ZIELONY. Można ponownie uruchomić ster strumieniowy.
  • - System wykryje, czy napięcie akumulatora jest niskie i zasygnalizuje to, zmieniając kolor diody LED na POMARAŃCZOWY. Jest to wyłącznie informacja, nie pływająca na działanie steru strumieniowego.

Kolor Status
ZIELONY STAŁY System włączony
ZIELONY MIGAJĄCY Tylko stery opuszczane ( podnoszenie - wysuwanie)
POMARAŃCZOWY Niskie napięcie
CZERWONY MIGAJĄCY Wysoka temperatura silnika
CZERWONY STAŁY Tryb awaryjny (błąd)







Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również

Produkty w tej kategorii (16):