STEROCIĄG HYDRAULICZNY 300KM-STERN DIVE EXTENDED - M GF.300BETX - auramarine.pl
search
  • STEROCIĄG HYDRAULICZNY 300KM-STERN DIVE EXTENDED - M GF.300BETX - auramarine.pl
  • STEROCIĄG HYDRAULICZNY 300KM-STERN DIVE EXTENDED - M GF.300BETX - auramarine.pl
  • STEROCIĄG HYDRAULICZNY 300KM-STERN DIVE EXTENDED - M GF.300BETX - auramarine.pl
  • STEROCIĄG HYDRAULICZNY 300KM-STERN DIVE EXTENDED - M GF.300BETX - auramarine.pl
  • STEROCIĄG HYDRAULICZNY 300KM-STERN DIVE EXTENDED - M GF.300BETX - auramarine.pl
  • STEROCIĄG HYDRAULICZNY 300KM-STERN DIVE EXTENDED - M GF.300BETX - auramarine.pl
  • STEROCIĄG HYDRAULICZNY 300KM-STERN DIVE EXTENDED - M GF.300BETX - auramarine.pl
  • STEROCIĄG HYDRAULICZNY 300KM-STERN DIVE EXTENDED - M GF.300BETX - auramarine.pl

STEROCIĄG HYDRAULICZNY 300KM-STERN DIVE EXTENDED

Zestaw hydraulicznego układu kierowniczego przeznaczonego do przekładni silników o mocy do 300 KM lub pary silników o mocy 300 KM (600 KM) z przeciwbieżnymi śrubami napędowymi. Do napędów z serwo Wolvo DP-E

Aktualna cena 5 880,00 zł
Brutto

( 4780.49 netto )

M GF.300BETX
1 szt.
Ilość
Dostępność wg. Lokalizacji Ilość Możliwa wysyłka za
Magazyn 1 1 dzień
Szczecin 0 3 dni
Odbiór osobisty w zależności od dostępności w danym magazynie.

Opis

Hydrauliczny układ kierowniczy Mavimare GF150 BETX z wyważonym siłownikiem do napędu Volvo DP-E z serwomechanizmem.

Kompletny pakiet z pompą układu kierowniczego (GM2-MRA01) z zestawem wnękowym, siłownikiem układu kierowniczego (MC150BE), olejem i przewodami.


Łatwo podłączany do napędu w taki sam sposób jak system kablowy, co sprawia, że ​​instalacja jest bardzo łatwa.

Siłownik hydrauliczny Mavimare jest wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej i ma obudowę z anodowanego na czarno aluminium.
Wymaga minimalnej przestrzeni z boku mocowania silnika, tylko 543 mm.
W silnikach ze wspomaganiem kierownicy można obsługiwać silniki dowolnej wielkości, ponieważ to własny układ silnika przejmuje siły.

Pasuje do następujących napędów:
Volvo: napęd DP-E z serwomechanizmem.

• Liczba obrotów kierownicy dla pełnego skoku steru: 3,3
• Szerokość cylindra: 543 mm (Od mocowania do przekładni wymagana jest odstęp co najmniej 580 mm na prawą burtę. )
• Objętość butli: 88 cm³ (zrównoważona)
• wąż SAE 100 R7 5/16” z dołączonymi złączkami.
• W zestawie 2 litry oleju hydraulicznego.

Dedykowany do silników Volvo DP-E bez wspomagania

Produkty w tej kategorii (16):