STER STRUMIENIOWY T.140 2.2KW - 42KGF - 12V - GEN. 2 - LEW 590003 - auramarine.pl
search
  • STER STRUMIENIOWY T.140 2.2KW - 42KGF - 12V - GEN. 2 - LEW 590003 - auramarine.pl
  • STER STRUMIENIOWY T.140 2.2KW - 42KGF - 12V - GEN. 2 - LEW 590003 - auramarine.pl
  • STER STRUMIENIOWY T.140 2.2KW - 42KGF - 12V - GEN. 2 - LEW 590003 - auramarine.pl
  • STER STRUMIENIOWY T.140 2.2KW - 42KGF - 12V - GEN. 2 - LEW 590003 - auramarine.pl
  • STER STRUMIENIOWY T.140 2.2KW - 42KGF - 12V - GEN. 2 - LEW 590003 - auramarine.pl
  • STER STRUMIENIOWY T.140 2.2KW - 42KGF - 12V - GEN. 2 - LEW 590003 - auramarine.pl
  • STER STRUMIENIOWY T.140 2.2KW - 42KGF - 12V - GEN. 2 - LEW 590003 - auramarine.pl
  • STER STRUMIENIOWY T.140 2.2KW - 42KGF - 12V - GEN. 2 - LEW 590003 - auramarine.pl
  • STER STRUMIENIOWY T.140 2.2KW - 42KGF - 12V - GEN. 2 - LEW 590003 - auramarine.pl

STER STRUMIENIOWY T.140 2.2KW - 42KGF - 12V - GEN. 2

Ster strumieniowy elektryczny 2 generacji 140 TT o mocy 2.2 kW 12V

  • możliwa praca z napięciem 12 V
  • jedna śruba pięcio płatowa
  • siła ciągu 42 kg (93 lb)
Aktualna cena 5 598,00 zł
Brutto

( 4551.22 netto )

LEW 590003
15 szt.
Ilość
Dostępność wg. Lokalizacji Ilość Możliwa wysyłka za
Magazyn 15 1 dzień
Szczecin 0 3 dni
Odbiór osobisty w zależności od dostępności w danym magazynie.

Opis

A B C D
123 235 140 73

Schemat budowy i wymiary steru trumieniowego 185 TT

Do steru należy dokupić :

  • bezpiecznik 200A (589012)
  • tunel 140 mm
  • mocowanie bezpiecznika T1 (589006) lub T2 (589013)
  • kontroler dotykowy, joystick lub dwu drążkowy

Nowe funkcje sterów strumieniowych Lewmar drugiej generacji

Dotyczy nowych paneli i joysticków sterów - LEW 589223, LEW 589268, LEW 589222, LEW 589267

Przy wprowadzeniu drugiej, ulepszonej generacji sterów strumieniowych zmianie uległy również dotychczasowe sterowniki. Zapewniają one jeszcze lepszą ergonomię oraz doskonałą kontrolę, zarówno w instalacjach z jednym jak i dwoma sterami strumieniowymi. Sterowniki można podłączyć bezpośrednio do wszystkich sterów strumieniowych Lewmar drugiej generacji, wyposażonych w tzw. „blue box”. W przypadku posiadania steru poprzedniej generacji wyposażonych w „black box” (czarna skrzynka, zamontowana na obudowie silnika), należy zastosować przewód umożliwiający podłączenie do poprzedniego okablowania. (LEW 589842)

Montaż kontrolerów jest prosty. Nie wymaga konieczności dostępu z tyłu. Każdy panel wyposażony jest w zatrzaskiwaną ramkę, która ukrywa śruby montażowe. W przypadku wymiany panelu dotykowego poprzedniej generacji, panelu joysticka lub podwójnego panelu joysticka, istniejący otwór montażowy i pozycje śrub pozostaje bez zmian.

Panele drugiej generacji posiadają wielofunkcyjny, diagnostyczny wskaźnik LED.



Funkcje bezpieczeństwa:

  • - Jeżeli ster strumieniowy działa stale w jednym kierunku przez ponad 3 minuty, system przejdzie w tryb awaryjny. Po przejściu w ten tryb dioda LED zmieni kolor na CZERWONY.
  • - Jeśli system odbiera sygnał PORT / STBD podczas włączania systemu, system poinformuje o błędzie.
    W trybie awaryjnym dioda LED panelu sterowania zmieni kolor na CZERWONY. Zapobiega to niezamierzonej aktywacji steru podczas rozruchu z powodu błędu okablowania lub przypadkowego uruchomienia drugiego joysticka.
  • - Jeśli jednocześnie odbierane będą sygnały PORT i STBD, system wyłączy się.
  • - System wyłączy się automatycznie po 15 minutach bezczynności dla sterów tunelowych i po 5 minut w przypadku sterów opuszczanych.
  • - W przypadku natychmiastowej zmiany ciągu z PORT na STBD i odwrotnie, nastąpi krótkie opóźnienie, aby na to pozwolić. Śruba zatrzyma się przed przyspieszeniem w przeciwnym kierunku.
  • - Silnik steru strumieniowego jest wyposażony w wyłącznik termiczny, który zapobiega uruchomieniu steru strumieniowego w przypadku przegrzania silnika. Gdy temperatura silnika jest zbyt wysoka, system przestanie działać, a dioda LED panelu zacznie MIGAĆ NA CZERWONO. Gdy silnik powróci do bezpiecznej temperatury, dioda LED zmieni kolor na ZIELONY. Można ponownie uruchomić ster strumieniowy.
  • - System wykryje, czy napięcie akumulatora jest niskie i zasygnalizuje to, zmieniając kolor diody LED na POMARAŃCZOWY. Jest to wyłącznie informacja, nie pływająca na działanie steru strumieniowego.

Kolor Status
ZIELONY STAŁY System włączony
ZIELONY MIGAJĄCY Tylko stery opuszczane ( podnoszenie - wysuwanie)
POMARAŃCZOWY Niskie napięcie
CZERWONY MIGAJĄCY Wysoka temperatura silnika
CZERWONY STAŁY Tryb awaryjny (błąd)







Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również

Produkty w tej kategorii (16):